söndag 22 september 2013

Mys dag eller?

Idag har vi varit i pyjamas hela dagen. Ja, inte Johan för han var iväg en liten stund. Men vi andra har skrutat runt i pyjamas och raggsockar.

Calle kom imorse och stannade några timmar och lekte innan han skulle på kalas.
Killarna har tittat på film och spelat spel.

Johan har försökt fixa i badrummet/badkaret. Men gick inte så bra, rören var inte på dom ställen som han trodde, så nu måste han komma på något nytt sätt.
Han har även fixat vår dumma dörr till tvättstugan:))

Jag har tvättat och tvättat. Fixat till loppisen nästa helg, plockat undan och packat väskor till nästa vecka, fixat och donat.

Fast att vi hade en lång helg och jag dom 2sista dagarna bara jobbade halva dagar, så är helgen slut igen!!!! Och ny vecka igen imorgon, tiden går så fort....

Tror jag skulle behöva en helg utan en massa måsten. Bara (och då menar jag bara), sitta i soffan mitt på dagen och titta på en film som man själv valt, alltså ingen barnfilm.
Strunta i alla måsten och bara göra något som jag och Johan vill göra, när vi vill göra det. Inte när barnen gått och lagt sig och vi är trötta.

Men rätt var det är, så är barnen 15år och aldrig hemma. Då får vi göra som vi vill hur mycket/ofta vi vill. Och då kommer jag väl gnälla på det!!!!! Aldrig kan man vara nöjd.

Men så är det när man är trött och tiden rinner på alldeles för fort....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar