lördag 28 april 2012

Gårdagen.....

Igår morse körde pappa mig till Ängelholm och operationen.Tack pappa!!!!!
Fick klä på mig dessa sexiga kläderna:
Trosor(kallas det verkligen trosor när dom är så här stora??????)
strumpor, som når upp under "trosorna",
(syns inte på bilden, för det är samma färg som mina ben)
När dom rullar in mig till operationen blir jag riktigt nervös, tar rätt lång tid innan dom ger mig masken och jag somnar. Läkaren kommer och pratar med mig, sen somnar jag igen. Vaknar helt efter ca 2,5timme.
Spänner i bröstet men det kan lika bra vara för plåstret. Pappa kör mig hem igen. Tack Pappa!!!!!
Var rätt omtöknad och trött igår, försökte sova, men telefonen ringde HELA tiden, men somnade i soffan på kvällen och sen har jag sovit gott hela natten!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar