lördag 28 april 2012

Den här fina buketen fick jag av Johan igår när han kom hem:))
Idag har vi som vanligt haft hur mycket som helst att göra.....
Johan och Oscar var ute på gården och hade gårdsstädning.
Jag och Erik gick på Eriks fotboll, hem och åt och duschade,
sen vidare till Eriks kompis Milo.
Jag åkte till Väla och handlade paket till Eddie som Erik ska på kalas hos imorgon,
in på Ikea och handlade förvaringslådor och blommor till badrummet.
Var lite räligt att vara ute bland så mycket folk. Gick med handen för bröstet hela tiden,
 livrädd att någon skulle stöta till mig.
När jag kom hem hade jag rejält ont,
har inte tagit pillerna som jag ska:(
Har ont när jag gör vissa rörelser även när jag tar pillerna,
men så kommer det nog vara i några dagar till.

Jag har gjort blåbärspaj med vaniljsås idag,
mums 
 Johan gjorde goda kakor,
som heter något fint på franska:))
Mums var dom:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar