måndag 12 mars 2012

Idag var det så dags.....

Usch idag var ingen rolig dag.

Började med mammografin. Som till min stora glädje faktiskt inte gjorde ont, kändes knappt:))
Där hittade dom inte knuta nr2.
Vidare till ultraljudet, där såg allt bra ut med knuta nr1, armhålan såg oxå bra ut. Hon kunde inte hitta knuta nr2.
Vidare till ett annat ställe som jag inte kommer ihåg vad det heter, men dom sticker in en nål i knutan:( Dom sticker i knuta nr1, kändes en del. Sen sticker dom i knuta nr2(för hon hittar den),
då sticker hon rakt in i ett kärl, Johan säger att jag reagerar då, så hon får göra det en gång till....
Var ju inte så skönt om jag säger så!!!
Sen sticker hon sig själv i fingret!!!!! Hur stor är sannolikheten???? Hon ringer mig på eftermiddagen och vill att jag kommer och lämnar blod så dom ser att jag inte bär på något.....
Får jätteont efter ett tag och blir enormt trött, sjukt trött. Men det var väl som Johan sa att det var spänningen som släppte.

Ska dit imorgon och få reda på svaren från båda knutorna. DET MÅSTE VARA BRA.
Har varken tid eller ork att bli sjuk igen.
Hoppas hoppas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar