tisdag 13 mars 2012

Idag var det dags för domen.....

Jag har inte cancer:))

Men, dom vet inte varför knutan har växt och ändrat i formen. Det tycker jag är jobbigt.
För om det varit cancer hade dom vetat vad dom skulle göra. Men nu vet dom inte varför och inte vad dom ska göra typ.

Dom ska ha ett sammanträdde på fredag med alla inblandade avdelningar och läkare. Då ringer han mig och berättar vad som händer sen.

Antagligen blir det operation,blir nog om 3månader då, så dom tar bort knutan och kollar vad det var med den. Och så blir jag sjukskriven i några veckor. Vill inte vara sjukskriven igen och förlora en massa pengar. Men som min chef sa: Kan väl inte vara så fel att vara i Rydebäck och äta mjukglass i några veckor???
Lägger man upp det så, så är det ju inte så dumt;)

Superskönt att det inte är cancer. Jag vill ju leva!!!!!

3 kommentarer:

  1. Älskar dig min älskade lillasyster <3

    SvaraRadera
  2. JA, nu är det lite bättre reaktionsval =)
    I like ;)

    SvaraRadera
  3. Tack!!!!!

    Ja, Johan hittade dom:) Trodde inte man kunde välja.
    Kram

    SvaraRadera