lördag 27 augusti 2011

Mycket låg idag....

Idag vaknade jag och Johan av att det brummade något helt fantastiskt.
Världens åskväder. Satt länge och tittade på vädrets makter, tyckte det var så häftigt så vi väckte Erik. Himla mysigt.
När det var dags för Eriks fotboll, slutade det regna och solen tittade fram.
Precis när hans fotboll var slut, kom dom första dropparna. Sen har det hållt på att regna och mullra till och från hela dagen. Riktigt höstväder:(

Har varit riktigt låg idag och det vill inte släppa, vad jag än gör.Är så himla trött hela tiden, hela dagarna, kvittar vad jag gör.
Fortfarande mycket som rör sig i huvudet. Är allt klart till farmors begravning? Hur ska vi lösa barnen när Johan går kurs i stockholm?
Ska jag göra något, så blir det bara halvgjort. Hjärnan fungerar inte som den ska. Har massor att göra, men kan inte göra det. Sitter mest och bara tittar rakt ut i tomma intet......

Idag har jag och Johan varit tillsammans i 8år:)
Vad vore jag utan honom? Skulle inte klara mig utan honom. Han är min bästa vän och jag hoppas vi får många fler fina år tillsammans.
Älskar dig vännen!!!!!!
Blir dock inget firande idag. Har absolut inte någon lust till det. Vi har köpt lite ost och kex, blir kanske att vi äter det när barnen sover. Om inte jag somnat innan.

Kram på er och hoppas ni får en fin lördag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar