söndag 24 augusti 2014

Idag har vi hunnit massor

Men min nya mobil vill inte riktigt lägga upp bilder på bloggen. Vill bara skicka text. Men vi ska nog knäcka den koden också;)

Oscar och Johan har varit på busfabriken för Jacob hade sitt kalas där. Gick inte så bra, för Oscar lekte inte med dom andra barnen. Varflr vill han inte prata om, kanske för att han bara kände Jacob där. Men det går säkert bättre nästa ggr.

Jag och Erik var hemma tills han skulle gå på Sitt kalas hos Filip. Han satt och spelade sina nya spel på ps3. Jag tvättade och rensade ogräs och fixade i trädgården, känns som hösten verkligen är här nu.

När dom andra kom hem skulle vi ta framsidan tillsammans, men det blev så sjukt oväder och ösregn, så det får vi ta en annan dag istället.

Nu ska jag ta en svängom med strykhögen innan jag stupar i säng:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar