torsdag 29 maj 2014

Ledig dag

För killarna. Själv fick jag sova idag efter att jag jobbat natt.
Så killarna fick börja städa när jag sov, kanske mest Johan för killarna gick in till grannarna.
Men när jag vaknat fick jag snällt hjälpa till och städa.
Erik hade en klasskompis här och lekte och Oscar hade grannen och lekte med.

Till middag grillade vi revben och kycklingklubbor. Vet inte vad som hände men killarna tyckte om kyckling helt plötsligt, det har dom inte ätit tidigare, inte här hos oss iaf.

Vi har även hunnit fixa och dona med våra pass som jag och barnen ska fixa imorgon.
Kollat med det sista(hoppas jag)boendet nere i Frankrike. Resan ner är klar, men på plats är vi lite försent ute. Synd för vi har hittat riktigt fina hus att hyra. Men vi kommer säkert att åka dit igen.

Och nu är det inte långt kvar innan vi åker. Jobbar 3veckor till, sen är det:
Viva Lá France!!!!!!
Eller som Oscar sa:
Vi vill ha Frans:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar