onsdag 19 februari 2014

Phu tar det aldrig slut?????

Denna veckan har jag fasat för i flera veckor, men nu är den som tur är snart slut:))

Full rulle från det att vi i söndags gick av tåget....
Erik har haft teknikträning i fotboll måndag-onsdag 9-12, sen hem i en himla fart och duscha och äta lunch, sen iväg till jobb.
Och då var jag ändå ledig i måndags, i tisdags var Erik hos doktorn, farmor och farfar var snälla och åkte dit med honom. Idag hade jag tur att jag kunde gå hem tidigare från jobb, så nu ikväll har det blivit mycket gjort, men det är så mycket kvar att göra, hjärnan går på högtryck för att jag inte ska glömma allt som måste göras och jag är så trött!!!!!

Vill bara ha en ledig helg utan en massa vi måste göra eller saker som händer så vi måste fixa och dona. Men som det ser ut nu i kalenderna så kommer vi ha några helger i Mars utan en massa inbokat.
Jag hoppas det fortsätter att se ut så, annars får jag åka till vilohem!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar