onsdag 4 december 2013

Är det slut nu?

Idag har Oscar ingen feber, så himla skönt;)

Men varken jag eller Erik känner oss ok. Men vi får gå iväg imorgon och hoppas på det bästa. Tänkte att jag och killarna ska åka till Helsingörs julmarknad på fredag, men vi får se hur vi mår...
Ingen bra tid för oss att bli sjuka nu. Vi har mycket att göra nu i resterande helger innan jul.
Massor av övertid på jobb, fotbollsmatcher och julfest på fotbollen, som vi kommer ha hand om, julmiddag med show i lund med Pernilla och Johny, plus allt som ska fixas nu inför jul.

Men nu dessa dagar när jag varit hemma med Oscar så har jag fått strykt, tvättat, kokat revben och gjort brunkål, beställt julklappar. Och detta hade inte blivit gjort om jag jobbat.

Så nu tar vi nya tag och håller tummarna för att vi får vara friska:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar