söndag 8 september 2013

Vilken myshelg vi haft:))

I fredags när jag och Oscar varit och hämtat Erik efter skolan, åkte vi buss till hgb.
Vi klippte killarna, som blev så snygga, fotade mig till mitt nya körkort och fikade på Ebbas. Sen kom Johan och hämtade oss.

Igår var det lite mer kaotiskt på dagen. Erik spelade på västergårdcupen, undertiden han spelar åker Johan och klipper sig, kommer tillbaka till matcherna, åker och lämnar Oscar på kalas, kommer tillbaka till Västergård och hämtar mig och Erik.
Foto och resultat från matcherna kommer i nästa inlägg.

När vi kommit hem åkte vi och hämtade hem Oscar från kalaset, duschade Erik och jag och Johan hann sova en stund. Sen skjutsade vi Erik till kalaset han skulle på, lagade mat och sen kom Christina och Staffan och åt med oss.

Dom var snälla och passade barnen när jag och Johan var på bio och såg skräckisen "The Conjuring".
Och den var rälig kan jag berätta!!!!!

Idag kom Christina och tog killarna till Helsingborg för att gå på bio och se "Monster inc2". Alla tyckte den var kanonbra:))

Jag och Johan hann handla mat, stryka och tvätta och förbereda för en ny vecka.

Mys!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar