söndag 12 maj 2013

Vilken skithelg:(

Har mått dåligt sen i fredags.....
Mådde illa, kunde/ville inte äta, orkeslös, helt ur gängorna på jobb.
Körde till kiropraktern efter jobb, sen var jag helt slut......

På lördagen var jag och Oscar på fotbollsträning, och sen Johan med Erik på hans fotbollsträning.
Sen var det sängen(Igen) som gällde för mig, sov 3,5 timmar.

Kvällen tillbringade vi på Restaurang Teglet, där vi provsmakade menyn och vinerna till bröllopet.
Fotona ser ni i inlägget innan. Men som ni säkert förstår är det inte det vi kommer äta, det kan vi ju inte berätta innan, heller:))

När vi kom hem så blev det sängen för mig igen, helt slut.

På fredagen trodde jag det var för att jag inte sov på natten till fredagen, men jag hade feber på både fredagen och lördagen. Vilket är himla konstigt eftersom jag aldrig har feber.

Idag har vi städat och barnen har varit duktiga och hjälp till, har även fått tvättat en hel del.
När vi var klara så åkte Johan och Oscar till knähaken och kollade till båten, jag och Erik tog ett varmt bad och myste.

Och nu på kvällen är jag helt slut igen!!!!

Hoppas, hoppas att detta är borta imorgon, orkar inte vara sjuk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar