torsdag 21 februari 2013

Ja vilken vecka....

Det har verkligen inte blivit mycket gjort, denna veckan.
Erik har haft feber och varit slö hela veckan, så i måndags och tisdags kom Johan hem så jag kunde jobba. I går hade farmor och farfar barnen hela dagen, då jag fick städat innan jobb.
Idag är han fortfarande slö, så idag kommer farmor och farfar och hämtar killarna innan jag ska till jobb.
Vad skulle vi gjort utan er farmor och farfar???
Supertack för att ni hjälper oss och finns i våra liv!!!!!!!

Fick städat igår, men det är oxå allt som blivit gjort denna veckan.
All egentid fick stryka på foten, men så blir det ibland, killarna går först.

Johan var på kvartssamtal för Erik igår: Han var så duktig på både gymnasik, matte och skriva. Däremot kunde han inte riktigt hantera när han förlorade, men det är väl något man får lära sig?
Så där var allt bara positivt:))

På onsdag nästa vecka så blir det möte med fröken, rektorn och skolpsykologen.
Ska bli intressant vad dom kommer med då. Men hoppas det går bättre än sist, har hänt en hel del sen förra mötet=dom får inte bukt med problemet. Men det kommer dom få reda på på mötet.

Så nästa vecka blir oxå tuff med massor att göra.
Jag vill ha MÅNGA dagar utan ett dugg att göra och bara mysa med min familj!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar