söndag 17 februari 2013

Igår var det inte myslördag:(

Jag körde som vanligt tidigt till jobb för att jobba extra, innan jag gick kom Erik och sa att han var yr och kände sig svag. Han gick tillbaka och somnade ett par timmar till. Jag körde till jobb och gjorde mina 8 timmar.

Undertiden hade Johan varit på Eriks fotboll, Oscar var naturliogtvis oxå med.
När dom kom hem mådde inte Erik bra och det visade sig att han hade feber.
Inte roligt för han skulle varit på kalas hos Alice och Hanna:(

När jag kom hem var han verkligen ynklig, trött och ville bara vara nära oss....
Men vi fick ätit anka(killarna åt köttbullar), potatisgratäng och bea, mums. Erik åt väl 1köttbulle.

Mello missade vi väl allihop, jag somnade efter man hört låtarna, Erik mitt i och Oscar oxå då någon ggr.
Jag tyckte det var sjukt dåliga låtar. Amanda var bäst enligt mig, men läste i tidningen dagen efter att hon gick inte vidare ens. Det gjorde "gubbarna", helt sjukt!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar