onsdag 23 januari 2013

Usch vilken krasslig familj vi är:((
Oscar har fortfarande hemsk hosta, igår när Johan hämtade honom, så somnade han på väg hem och sov sen.
Ingen middag, inget bad, ingeting. Inte förrän jag kom hem, då vaknade han, så jag har sovit(el inte) i hans säng hela nattan,,,,
Erik mår faktiskt bra!!!!!
Johan har ont i kroppen och halsen.
Jag jobbar, men mår inte bra, fortfarande förkyld och trött. Varje dag efter jag lämnat barnen går jag och lägger mig 2timmar innan jag kör till jobb, men är ändå väldigt, väldigt trött på kvällen på jobb.
Så nu gäller bara att hålla ut till helgen, försöka få alla att orka gå till jobb och dagis utan mer hemma från jobb och vabb. Sen får vi väl kura ner oss med massor av filtar och medecin i helgen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar