onsdag 30 januari 2013

Jag är så himla ARG!!!!!!!!

Igår pratade jag med den fröken vi brukar prata om Erik med(personalansvarig).
Hon fick reda på att jag ville (Fortfarande) ha en händelserapport om när Erik blev slagen i ansiktet med knuten näve, hon frågar hur den ska se ut???????? Hon vet ingeting!!!!
Jag förklarar vad det ska stå i den för att jag ska bli nöjd.
Hon avslutar med att säga att hon vill veta vad vi kommer ta upp på mötet och "Då får vi se om rektorn kommrer vara med". Vadå kommer vara med? Jag kräver att han ska vara med!!!!!!!!!!

Idag när jag hämtar Erik ser jag att ett par av fröknarna sitter i lärarrummet, hämtar Erik i klassrummet och då kommer Eriks andra fröken och vill prata. Hon säger att hon är skyddsombud och att hon har ett "Lisa" papper som hon vill att jag ska läsa igenom eller vad hon nu vill att jag ska göra med det.
Jag förklarar att jag inte vet vad ett "Lisa"är, hon förklarar att det är typ "Lex Maria".
Hon säger atthon inte tycker händelsen är så allvarlig att hon ska göra en anmälan!!!!!!
Jag säger:DU tycker inte en knytnäve i ansiktet oprovoserat är allvarligt?????
Hon bara mumlar något till svar.
Förklara för henne på samma sätt som jag gjorde för den andra igår att jag vill ha ett papper med datum,klockslag och vad som hände. Fick besked på mötet vi hade för några månader sedan att vi blev lovade ett papper med händelsen, att vi fortfarande inte fått det, och att jag på mötet ska HA detta pappret.
Hon säger:Jaha, och sen får vi se hur vi går vidare efter mötet.
Jag håller med och sen går hon iväg.

Vart får dom sin utbildning igentligen????
I en ding ding värld?????

Är så himla arg för att Erik ska behöva gå igenom detta. Och vi oxå för den delen.
Skulle kunna slå på någon nu!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar