onsdag 21 november 2012

Vilken dag jag hade igår:(

När jag körde hem från jobb igår fick jag en helt sjuk huvudvärk.
Men hämtade killarna, hem o tog en treo och vidare till kiropraktern med stor oro att kräkas i bilen, mådde så himla illa. Men vi kom fram och hon gjorde vad hon kunde göra, utan att ta livet av mig(Så kändes det).

När vi kom hem höll jag på att kräkas utanför dörren. Kom in och satte killarna framför tv:n, sen sov jag i 4 timmar, inte riktigt normalt.
Så Johan fick ingen hjälp av mig igår kväll och när jag vaknade berättade Johan att Erik var sjuk, hade ont i Halsen och hade feber. (Erik berättade när jag hämtade honom att han hade ont i halsen, men jag orkade inte prata om det då, stackars kille).
Jag var vaken någon timme innan jag började få ont i huvudet igen, så Johan gav mig 2 migränpiller, sen sov jag hela natten:)

Så idag har jag och Erik varit hemma, vilket nog har varit tur, för jag har varit väldigt trött idag. Biverkning på migrän? Vad vet jag?

Men vi har myst, kollat på film och spelat skitgubbe.
Erik har ingen feber idag, men fortfarande ont i halsen, så han får vara hemma imorgon oxå, sen får vi se på fredag hur han mår.

Aldrig mer migrän tack!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar