fredag 7 september 2012

Yes!!!!!

Ja det är Daniel


-HEJ JAG HETER LINDA O RINGER FRÅN TELENOR

-Hej

-DU HAR VARIT KUND HOS OSS VÄLDIGT LÄNGE SER JAG! HUR LÄNGE ÄR DET NU?

-Sedan ni hette Vodafone o Europolitan, så det är ett tag nu...



-MEEN VA KUL, anledningen att jag ringer är att jag har ett fantastiskt erbjudande till dig som är trogen Telenorkund

-Okej...

-Är du intresserad att få den Nya Ipaden med tillhörande bredband...med OOOOOBEGRÄNSAD surf för endast 379 kronor?

-Jag antar att du menar att jag skall betala 379 kronor i månaden i två år då?

-Ja.. eh just det.

-Då blir detta strax över 9000 kronor du vill att jag skall betala för en ipad jag kan köpa för mellan 5000 i butik? Är det så du vill tacka mig som trogen kund?

-Haha, ja men du måste ju betala för bredbandet också, inte bara för Ipaden såklart Daniel...

-Men Linda, jag har ju fritt bredband via min telefon o den kan jag ju koppla ihop med Ipaden så jag ser inte vad som är så fantastiskt med detta...

-Men Ipaden får ju ett eeeget bredband o du behöver inte koppla upp den med telefonen utan får ha den fri!

-Om jag beställer ett tvillingkort från er o stoppar i min Ipad så kostar det mig 25kr i månaden så kan jag med Ipaden surfa fritt hur myckdet jag vill på ett bredband som jag redan betalar er för. Jag förstår inte hur det du vill sälja skulle gynna mig...

-Daniel, jag önskar dig en trevlig dag.

-Linda, detsamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar