tisdag 25 september 2012

I dag var det dags för att röngta mina lungor i Ängelholm.
Först skulle dom sätta dropp, fungerade på 3försöket(samma visa varje ggr).
Sen röngtade utan kontrast, med kontrast och när kontrasten kommit ner i njurarna.
När dom satte i kontrasten blev det varm i armen(där droppet satt) och sen kändes det som att jag kissade på mig!!!! Som tur var så varnade hon mig innan. Men gud vilken obehaglig upplevelse, riktigt otäckt:(
Sen fick vi stanna kvar i 30minuter så dom såg att jag inte fick någon allergisk reaktion.
Nu tar det säkert några veckor innan jag får svar, men som vanligt visar det väl inget. Och så är vi tillbaka på ruta 1.
Men börjar vänja mig nu:
 Sommaren är allt bra.
På vintern kommer alla sjukdomar och drabbar mig.
Men hoppet är det sista som dör, denna vintern är kanske den som jag inte blir sjuk på:)
Nu håller nog en förkylning på att bryta ut, men 1ggr klarar jag av

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar