lördag 4 augusti 2012

Våra liv har verkligen flyt nu:))

Denna veckan har det fungerat så himla bra, allt har bara klaffat:)

Oscar har inga bekymmer alls med att vara på dagis själv, utan Erik. Fast dom har inte varit så många barn denna veckan, men det har gått bra:)

Erik började ju fritids på förskolan i måndags, då ville han att jag skulle stanna kvar en stund. Sen resten av veckan har han varit där själv och han har så himla roligt, har fått 2 nya kompisar, Benjamin och Martin. Och i onsdags började hans kompis Erik från fotbollen:)

På Johans jobb har han haft det rätt lungt och skönt, inte så många barn. Dom har haft tid att få ihop schemat för höstterminen, mycket bättre denna terminen. Blir inte så stressigt för Johan när jag jobbar kväll,
så det är himla skönt:)

Jag själv har jobbat natt denna veckan, jag älskar att jobba natt!!!!! Vi har inte haft så mycket att göra denna veckan, så det blev mjukstart, vilket var väldigt skönt. Speciellt sista natten när det var så kvavt,
fanns ingen luft inne på jobb, superjobbigt. Men att sova fungerar bra och allt är kanon.

Med min träning är jag fortfarande superpeppad. Efter jobb, innan jag lämnar Erik på förskolan så springer jag och har Erik bredvid mig på cykel. Springer samma runda 3,3km på nästan samma tid, slår på 1 minut. Men än springer jag inte hela vägen, powerwalkar när jag inte orkar. Men går bättre för varje gång och tycker det är så himla roligt!!!!!
Mitt första mål nu är att jag ska gå ner 3 kilo. Så när jag gjort det så får jag unna mig något. Har 1 kilo kvar till det målet, vet inte vad det blir jag ska unna mig med. Kanske nya skor, ansiktsbehandling, eller en ny parfym???? Får se vad det blir, är ju inte där riktigt innu;)

Så himla skönt när allt bara fungerar, nästan så man väntar på att något ska hända.....
Men det gör det inte, nu fortsätter vi bara på vår räkmacka:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar