söndag 29 juli 2012

Nu var den härliga semestern slut:(

Vi hade gärna haft minst 2 veckor semester till, men det funkar ju inte:(
Nästa år blir det nog längre semester för oss:))

Så nu är vi superladdade för hösten:)

Alla schema är fixade, tvättkorgen är tom(stryk högen pratar vi inte om), huset städat,frysen full, alla väskor till fritids och dagis är packade och jag och Johan är redo för jobb igen.
Jag börjar redan ikväll, för nu går jag på ett par veckor natt:))

Oscar ska ju vara på dagis utan Erik nu, vet inte om han riktigt förstått det innu.
Erik är sugen på fritids, men vill ändå att jag ska vara kvar ett tag på fritids med honom. Men det fungerar ju när jag jobbar natt, så det kom perfekt:)
Tror det kommer gå jättebra för båda killarna.

Eftersom sommaren inte var någon megahöjdare måste ju hösten bli fin.
Så det ser vi fram emot:))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar