onsdag 27 juni 2012

Lite extra semester:)

I måndags på jobb var vi som vanligt alldeles för mycket personal. Men vi är det skiftet med personal som har barn, så chefen har tagit in extra mycket folk, med följd att om alla är där så går vi på varandra och vi har inget att göra. Och i måndags hade jag ont i hela kroppen, så jag gjorde en deal med chefen:Jag är ledig denna veckan, men om någon skulle bli sjuk eller vabba så måste jag komma in och jobba.
Än så länge har han inte ringt:))
Det är så himla skönt, för det onda i kroppen har släppt(antagligen stress), jag har mycket tid och mys med barnen och får mycket gjort här hemma som vi inte hunnit på sistone. Och jag gör allt i min egen takt och ingen stress.
Skönt att få lov att ta det lungt INNAN semestern:))

Nu ska bara vädret oxå bli bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar