söndag 19 februari 2012

Idag har vi hunnit med rätt mycket....

Kanske beror det på att jag somnade så tidigt igårkväll;)
Vaknade 07:20, på en barnfri morgon..... Tack för den, typ.
Men klockan 8 var jag uppe och bakade till Eriks kalas nästa vecka, en timme senare var Johan oxå uppe och hjälpte till. Så nu är allt utom tårtorna gjorda:))

Sen fixade vi en massa småsaker, köpte present till en kille som Erik ska på kalas hos(en av 3),
hämtade barnen hos farmor och farfar och köpte blommor till trädgården.

När vi kom hem har vi bara myst,och lekt, Johan och killarna var ute och lekte tills det blev mörkt. Jag försökte plantera dom nya blommorna, men jorden jag skulle hälla i krukorna var stelfrusen, så det får jag göra imorgon innan jobb istället:))

Och nu känns det som det är på väg för våren att komma, blir lite varmare iaf på dagarna.
Så himla skönt. Behöver lite sol och värme. Så man tinar upp lite;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar