lördag 4 februari 2012

Denna dagen var kanske inte så rolig.....

Idag när vi vaknade var det 13,3 MINUS ute. Bbbrrr

Erik och Johan gick på fotboll när jag och Oscar städade,

sen hjälpte Johan till när dom kom hem.

Erik gick till en kompis och Oscar tyckte det var SÅ tråkigt att vi städade och inte lekte med honom, stackars barn.

Sen blev det tvättat några maskiner tvätt,

och strykt en del.

Oscar och Johan gick ut och lekte när jag började med maten.

Eftersom det var melodifestivalen idag,

så blev det extra god middag idag.

Men inte för killarna, dom ville bara ha hamburgare med bröd:(

Men jag och Johan åt:

Räkor och kräftor

Baconlindade musslor och friterade ost"fingrar"
Och en massa tillbehör till det naturligtvis.
Sen blev det godis och chips

Oscar hade beställt "gröntårta",

så det fick han ju ha:))

Afrodite gick inte vidare i melodifestivalen,

hur nu det gick till:(

Men hårdrock och Torsten Flinck gick vidare:(

Dom ska nog döpa om det till "den konstiga där vem och vilken musik som helst" kan ställa upp.

Kanske bra med blandad musik så att det finns någor för alla, men det finns säkert redan andra tävlingar för det.

Men Loreen var bra:))


Imorgon blir det en roligare dag för hela familjen,

men det skriver jag om imorgon.

Håll dig till tåls!!!!

2 kommentarer:

  1. Berätta nu jag kan inte hålla mig till tåls mer ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu kan du läsa vad vi gjorde igår;)
      Men du visste ju redan om bilen.
      Kram

      Radera