fredag 30 december 2011

Usch vilka dagar......

Vi som skulle ha sån mysig jul och bara vara tillsammans i flera dagar:)

I tisdags fick vi nog och gick iväg med mig till läkaren. Då har jag "Akut luftvägskatarr".

Fick antibiotika för infektionen, hostan kommer det tag ett att bli av med.
Idag fredag har jag kunnat vara uppe lite och kunnat äta lite mat tillsammans med familjen. Inte roligt för någon av oss, när en i familjen bara ligger och sover hela dagarna.
Men nu vänder det förhoppningsvis!!!!!

Det är något som är konstigt. När andra blir sjuka, blir dom utslagna i några 3dagar och sen är dom på väg tillbaka igen. När jag blir sjuk(oftast av en vanlig förkylning), så blir jag helt utslagen, får en konstig sjukdom och är sjuk hur länge som helst. Vad är det som händer??????

Hoppas det blir bra nu iaf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar