torsdag 22 december 2011

Johan har haft det tufft idag.....

Vilken natt jag har haft. Sov ett par timmar med barnen, sen var jag vaken till 05:30. Ingen höjdare när killarna kommer och väcker oss 06:30. Men Johan gick upp med dom, så jag fick sova till 08.

På förmiddagen kom mormor och morfar och hämtade killarna och skulle fira julafton med dom. Då åkte jag och Johan iväg och handlade den sista julklappen och mat. Sen var det hejdå för min del, var vad jag klarade av, så blev 2timmars vilande för mig.

Undertiden putsade Johan fönsterna(har ju inte varit lönt innan med all storm),tvättade, satte upp den nya ljusslingan och tog hand om barnen när dom kommit hem, som hade haft det bra med mormor och morfar. Kollade på alla julklappar dom fått och lekte, sen orkade jag inte mer, fick lägga mig och läsa med barnen. Sen kom Eriks kompis Melwin och lekte. Då passade jag på att sova igen, innan vi skulle äta middag. Nu ligger barnen och sover och jag ska oxå gå och lägga mig, hoppas jag kan sova i natt, har mycket att göra imorgon och känns inte bra att JOhan ska få göra allt själv.

Skulle aldrig varit och jobbat sista natten på jobb, då hade jag kanske varit frisk idag!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar