torsdag 1 december 2011

Hokus Pokus?????

I måndags var jag hos en kinesologi tant. Känns lite flummigt även nu efter jag varit där, men fungerar det så får det vara hur flummigt det vill.
Hon pratade med min arm och kom fram till:
Att i augusti 2009, åt jag kyckling som inte var helt ok. Vilket var för mycket för min kropp att ta hand om själv(kroppen har ju "läkemedel" men finns det förmycket skit i kroppen tar ju det slut).
Så jag fick Calsuim flor att äta och sen ska det fixa min foglossning. Det skulle sätta igång om 3dagar(alltså igår, men hon kunde inte riktigt säga hur lång tid det skulle ta innan jag inte hade ont mer), sen skulle jag inte ha ont i 2år. Calcuim hör ju ihop med sklettet, så hon är kanske inte helf fel ute, hon visste inte vad mitt problem var innan hon började.
I slutet frågade hon om jag hade problem med halsen..... Hur kunde hon veta det????? Det frågade hon inte armen. Hon kunde ju lika bra frågat om knäna, eller hur?

Men igår på jobb stod jag vid datorn i kanske 10minuter, stod fel och PANG så kom foglossningen. Så än har det inte fungerat iaf. Men hoppet är det sista som dör....

Vilket flumigt inlägg detta blev:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar