lördag 31 december 2011

Hejdå 2011- Hej 2012

Jaha då var 2011 slut!!!!!!
Kommer faktiskt inte riktigt ihåg vad som har hänt detta året. Har varit mycket sjukdomar, mest för mig och Oscar. Älskade farmor dog. Fick bra kontakt med min syster igen. Johan fick nytt kanonjobb. Sommaren var ingen sommar.
Erik kommer ihåg att vi varit på Lalandia 2ggr, Erik hade med sig sin bästa kompis Calle till stugan i somras.

Så vad hoppas vi av 2012???

Att vi får vara FRISKA. Ingen dör. Att Johan får behålla sitt jobb, ja jag oxå naturligtvis. Att Erik kommer trivas i skolan till sommaren. Att jag kommer klara mig utan ciggaretter. Att vi kommer kunna vara i stugan mycket mer detta året. Att vi kommer kunna göra en lång resa tillsammans. Att vi får mycket tid för varandra. Johan gärna vinner någon miljon på lotto.

Gott nytt år på er!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar