lördag 10 december 2011

Full aktivitet på nätterna:))

Igår morse när jag kom hem från jobb, hade Erik 38,5 grader i feber och han var så ynklig. Var varm, ont i nacken och var yr. Johan ringde sina föräldrar som tog hand om Erik, så Johan kunde jobba, Oscar gick på dagis och jag gick och la mig.

Gick upp klockan 12:00. En stund efter ringde Johan, barnen var på väg hem. Då hade Erik kräkts på dagen. Stoppar ner honom i sängen och leker med Oscar.
När Johan kommer hem är han oxå sjuk!!!! Ont i kroppen och mår allmännt dåligt.

Till middag blir det köpe pizza, ingen orkade laga mat. Erik åt inte mycket och mådde inte bättre heller. Vid 20-tiden sover båda barnen, jag och JOhan tittar på handbollen som tyvärr Sverige förlorade.

Vid 00-tiden hör vi hur en dörr stängs inne i huset och det är INTE blåsten.......

Johan tar vår brandsläckare och smyger ut i hallen, samtidigt som han säger"Hoppas det inte är någon här, brandsläckaren väger 20kg, jag kommer inte orka slåss med den!!!!!"

Johan smyger och smyger, när han ser att det är tänt i badrummet. Då sitter Erik där, sjuk och trött och dålig i magen:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar