fredag 2 september 2011

Idag har jag faktiskt mått riktigt bra.....

Hjärnan fungerar fortfarande inte riktigt som den ska, men utöver det så mår jag riktigt bra och känner mig faktiskt glad. Kanske farligt att ropa hej, men jag är glad för dom bra dagar jag får.

Igår var det dags för farmors begravning.....
Det var riktigt, riktigt jobbigt. Men det var en fin begravning och prästen berättade så fint om farmor. Satt vid fönstret och solen lös in på mig, var det farmor som ville lysa på mig och berätta att hon var där?????
Jag hoppas att hon har det bra i himlen och hon mött farfar:)) Hon förtjänar så att ha det bra, min fina, goa farmor. Vila i frid

Idag när jag hämtat barnen åkte vi och handlade blommor på Petab.
När vi kom hem lekte barnen så fint, ett tag med grannen oxå. Så jag fick gjort jättemycket, det var skönt, för idag har jag verkligen mycket energi. Vilket jag inte haft dom senaste dagarna. Så mycket som bara blivit liggande har blivit gjort idag. Skönt!!!!

När Johan kom hem, tog han barnen till frissan och klippte sig och luggen på Oscar, snygga blev dom och Oscar kan se igen utan att behöva titta under luggen:)) Erik ska absolut inte klippa sig, han ska ha sin tuppakam:))

Själv åkte jag iväg och storhandlade mat så vi ska slippa åka iväg och handla nu när Johan är i Stockholm på utbildning, som börjar nästa vecka.
Tack för att vi har er farmor och farfar, annars hade det aldrig gått!!!!

När alla kommit hem grillade vi och tro det eller ej, vi drack rödvin till maten. Vet inte när det hände sist att jag drack ett glas vin.
Så nu är det dags för fredagsmys, RIKTIG fredagsmys!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar