onsdag 22 juni 2011

Usch och fy....

Känner mig som världens sämsta mamma idag!!!!
Har haft huvudvärk och kännt mig konstig i huvudet hela dagen, sen direkt efter jag hämtat barnen iväg och köpa (förbannade) tältet som vi jagat hela veckan.
Oscar var inte på sitt mest strålande humör idag, utan mest gjort som han själv velat.
Så det har varit massor av höjda röster och tjat och skrik och gråt idag.
Inte roligt alls. Tycker inte om att vara trötta, gnällmamman. Vill vara roliga, pigga mamma.
Men blir säkert bättre imorgon. Hoppas jag.

2 kommentarer:

  1. du,du är inte ensam...jag vet hur du känner dig....men idag e en ny dag!!kämpa på!kram kram o hoppas du mår bättre!från oxå en trött mamma i höganäs

    SvaraRadera
  2. Tack Hanna.
    Skönt att höra att man inte är ensam!
    Kram tillbaka

    SvaraRadera