lördag 4 juni 2011

Bakken 3 Juni

Idag åkte vi till Bakken med Mina arbetskamrater:))


Åkte hemifrån 07:58:(


Lingon


Melissa och Anna


(och okänd gubbe)
Marita, Ellinor, André och André
(har inte skrivit fel, dom heter André båda 2)
Snygge Johan

Lunch i gräset innan vi går in


Johan, Erik och Lingon


Marita och Ellinor


Melissa, André och Anna


Så här lång, lång, LÅNG kö var det till att köpa åkbanden


Vi stod i kö i 50minuter!!!!

André, Erik och Melissa


Melissa, André, Erik och Anna


Johan och Erik åkte "skeppet"(el vad det nu hetter)


Erik´s kommentar efter:


Var så rädd att jag trodde kroppen skulle spricka


Då är man rädd


Vita och snygga brudar


Oscar tittar när dom åker radiobilar


Lingon och Melissa


Johan och Erik



Sockervadd skulle ätas innan vi åkte hem.

Nästan lika stor som Oscar


Erik ville oxå ha

När vi skulle åka hem så var det något strul med tåget. Många tåg som var försenade.


Väntade LÄNGE, sen gick jag till andra perongen och handlade dricka till oss.


När jag handlat kom naturligtvis tåget. Sprang som en galning. När jag nästan é uppe igen på perongen, ser jag Lingon. Han säger:spring Annicka!!! Bara Hallå, vad tycker du att det ser ut som jag gör??????


Tåget var fullt, men vi gick på ändå. Så hem kom vi. Var hemma 21:40. Prata om heldag.


Men roligt och Mysigt.


Tack alla för en kanondag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar