lördag 28 maj 2011

Lördag i bilder.....

I torsdags när jag hämtade barnen på dagis hade Erik gjort en present till morsdag. Jag fick den inte i torsdags. När vi kom hem pratade Erik allvar med mig:

Nu ska jag gömma din present och du får inte se var. När han var klar, kom han ner och sa: Nu kollar du inte under datorbordet, mamma! Så himla söt é han.

Denna fina väskan/påsen hade han gjort till mig!!!! Doch kunde han inte vänta tills imorgon med att ge mig den utan jag fick den i morse:))

Efter Erik´s fotboll åkte barnen till farmor och farfar(Kommer bilder om det)

Jag och Johan åkte till väla och fick handlat lite av det vi skulle.

Bla 2 presenter, Jeans till alla killarna, lite tröjor till mig.

Sen köpte vi varsin kick till killarna.

Erik hade ju bara en trehjuling, började bli förstor för den.

Erik fick oxå en ny cool hjälm med dödskalle(vad annars)på


Nu blir det mys för hela slanten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar