lördag 5 mars 2011

Fin lördag.....

Idag blev det en fin dag, känns som det var längesedan det var det.
Johan tog killarna till fotbollen i morse, sen kom Jonas hem efter en natt i Malmö.
Jonas tog med killarna till min farmor och hälsade på. Jag och johan fick en stund på stan. Vi hann klippa oss, köpa varsin bok och denna finasommarjackan till Oscar.
Hann även med en fika innan det var dags att åka hem. Hemma fick jag gå och lägga mig och sova ett par timmar. jobbigt när man inte orkar göra allt man vill!!!!!
Johan och killarna gjorde klart smörgåstårtan som vi åt till middag idag, Killarna åt hamburgare istället, deras favis:)
Öppnade flaskan med vin, som jag köpte av Lingon på jobb. drack som vanligt 2klunkar, sen var jag nöjd. Men det var ett riktigt gott vin
Sen var det dags för "andra chansen" i melodifestivalen. Blev som jag ville:Moniker och Varga gick vidare till finalen nästa vecka. Har ingen aning vem som vinner där, många bra låtar.
Ha en trevlig helg.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar