fredag 25 mars 2011

Dagen började så bra.....

Idag har jag och Johan varit förlovade i 6år! Gud som tiden går och vilka saker vi hunnit med på dessa år. E så taksam att Johan finns i mitt liv. Älskar dig.
När Johan kom hem efter jobb hade han med sig så fina rosor och en flaska mouserratvin. Jag som inte köpt något till honom:(
Vi åkte iväg till Familia där vi köpte ett par skor till Erik och två par till Oscar. Sen var Johans ork slut. Bara se till att handla mat på Citygross SNABBT som attan!!!! Inte läge att gå runt och kolla utan bara handla det som stod på lappen.
Sen kom det: Min bästa kompis mamma dog idag:(
Det e så sorligt och e så ledsen. Kan bara tänka mig hur hon har det. Men hon vet var jag finns och att jag ställer upp. Kan tyvärr inte göra mer för henne.
R.I.P Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar