tisdag 18 januari 2011

Vilken kväll.....

Erik säger ikväll att han har ont i magen, säger att det känns nog bättre imorgon. Både han och jag somnar. Vaknar av att han kräks 2gånger. In med han i badrummet, av med alla sänkläder och täcke(var vår säng), lägger han i sin egen säng, där han somnra med en gång. Bäddar rent och letar upp en filt, hittar inte våra extra täcke. Sätter mig igen och kollar på handbollen som inte går så bra. Då hör jag hur han kräks igen, denna gången bara vatten. Bara att börja om igen, tvätta honom, ny pyjamas, nya sängkläder. Nu sover han igen. Hoppas det är slut nu!!!!!

Och handbollen gick åt skogen. Såg inte hela, för jag hade ju lite annat att syssla med,plus att jag sov när det började. Men det är iaf inte bra. Nu måste dom slå polen och det kan bli tufft. Fattar inte det, argentina skulle vara en sån lätt match. Jaja, hoppas dom kommer igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar