torsdag 23 december 2010

I morgon är det julafton....

Jag har precis fått barnen att somna. Har legat med dom och väntat på att dom skulle komma till ro. Själv var jag uppe 05:45 och har kraftig förkylning och antagligen bihåleinflamation, så jag har somnat ett par gånger.
Johan är ute med några kompisar och tar en öl, jag sitter framför tv och ska spela bingolotto, om jag inte somnar vill säga. Men det enda som är kvar inför imorgon är att lägga julklapparna under granen. Sen ska vi bara njuta ett par dagar. Ska bli skönt.
God Jul på er alla där ute!!!!
Kram

1 kommentar:

  1. vi fick inte med oss kamerasladden så det blir inga foto förräns vi kommer hem :( och datorn här är såååå seg så det är inte lönt att skriva för mycket för den kanske hänger sig.. men håll ut några dagar så kommer det en massa bilder! kram Michaela

    SvaraRadera