söndag 31 oktober 2010

Det har varit en sån perfekt helg.....

Vilken helg vi har haft!!!!
Killarna har varit snälla och gulliga, inget skrik, surande eller gråt. Ingen stress och en massa måsten. Igår var det lite kaotiskt, men allt vi gjorde tyckte Erik var kul, så inte ens det tyckte han var tråkigt. När vi hade gårdsplikt, så körde grannflickan Maria runt Erik i skottkärran, så det var hur kul som helst.
För min egen del har jag varit en "perfekt" mamma denna helgen. Har inte varit speciellt trött(fast jag vaknat med förkylningshuvudvärk i 2dagar, vill inte bli sjuk igen!!!!), har varit glad, hittat på saker med båda barnen, lagat riktig middag(utom igår, då det blev plättar, för det blev ont om tid)läst böcker och spelat spel. Tror inte ens jag sagt:"vänta lite, ska bara", vilket annars är väldigt vanligt.
Så skönt att få känna att man är en "duktig" mamma. Klappar mig själv på axlen;)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar