torsdag 1 oktober 2009

I helgen var vi i blekinge med familjen Wagners. På fredagen var det riktigt fint sommarväder. Var ute och gick och barnen busade och sprang omkring.
På kvällen hade vi kräftskiva, lite sent men det är ju så himla gott! Barnen åt oxå kräfter,trodde jag aldrig att dom skulle göra!
På lördagen var männen ute och fiskade, vi andra var ute och gick och lekte. Männen fick ingen fisk. När det var dags att ta upp båten går ett hjul på vagnen sönder. Så dom fick mer eller mindre dra upp båten. Den båten väger massor. Tyckte synd om dom.
På kvällen grillade vi, kändes som det var sista gången för i år. Och sen efter lite god mat och vin så började Erik och Ayla att träna på sin bröllpsvals, gäller ju att träna! Så söta dom var.
Hann även med att fota en del. Men allt jag fotade gjorde jag för att använda det till att scrapa!!!!

På söndagen när vi kom hem så var jag på Sundspärlan på Scrapmässan. Har aldrig tidigare varit på någon sådan. Det var häftigt att gå och kolla på så mycket intressanta saker på samma ställe. Fick inte så mycket nya ideér för jag kom dit sent och hade inte tid att kolla på dom som satt och scrapade. Men får ta det nästa gång. Som tur är så är det inte så ofta det är såna mässor, blir så himla dyrt!!!!!

Igår var jag, Erik och Oscar hos gammelmormor och hälsade på. Det var mysigt. Hon blir så himla glad när vi kommer. Vi ses ju inte så ofta, tyvärr. Tiden räcker inte riktigt till!

I natt när jag ammat Oscar så fick jag mjölkstockning, igen. Var helt jättesjuk innan panodilen verkade. Så allt blev konstigt i morse, Johan kom försent till jobb och Erik fick åka hem till farfar. Tack snälla snälla farfar!!! Som tur var så var Oscar trött idag och sov mycket, vi sov båda två hela förmiddagen. Mår bättre nu på kvällen men har fortfarande ont i brösten, hoppas det känns bättre imorgon.Tar gärna emot tips hur man ska slippa detta. Tar helt musten ur en!

Ha dé

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar