söndag 21 juni 2009

Midsommar




Midsommarafton började med att mamma och Erik gjorde chokladdoppade jordgubbar(ingen midsommar annars), bakade sockerkaka. Sen var det lunch med sill och nypotatis. Erik fick köttbullar:)
Sen kom det klassiska regnet och som det kom. Rejält ösregn men det höll på rätt så exakt 1timme. Sen var det dags att gå bort till krokaäng och midsommarstången och då var farmor, farfar och faster Lotta oxå med.
Dansade runt stången med grannarna Philip och Maria. Det fanns lite lottstånd, fiskedamm ody men allt tog slut och det var ju lite synd, men så är det i en lite by.Där var väldigt mycket folk vilket var kul och väldigt oväntat för vår del:)
Det kommer foto men vår kamera var batterierna slut i, men vi ska få kort av faster Lotta. Så håll ut:)
Sen gick vi hem och till grannarna och kollade på deras hus. Dom har likadant hus som vårt men ändå så olika. Kul att se hur olika man kan göra två hus:)
Sen grillade vi på kvällen och var tacksamma att vi haft sån tur med vädret hela dagen.
Om ni undrar, så nej ingen bebis innu:(


4 kommentarer:

  1. Jamen altså Annicka - Vi taler om jer dagligt og venter lige spændt som jer ;) Masser af knus Bettina

    SvaraRadera
  2. den kommer snart, ja lovar:)

    SvaraRadera
  3. Jag delar gärna med mig av min födelsedag :)

    SvaraRadera
  4. Kul att se bilder på Erik, det var ju länge sen vi sågs. Har det pluttat ut en liten bebis nu eller går du fortfarande runt med magen i vädret? Hur som hoppas jag att ni alla mår bra, hoppas att jag inom kort får läsa om bebisen här eller startar du en ny blogg då? Nu är vi fyra!
    Ha det underbart, kramis camilla (du hittar mig på facebook...

    SvaraRadera